top of page
  • Admin

Zašto je društveno odgovorno poslovanje privlačno kupcima?


Tvrtke s politikom društvene odgovornosti privlače više kupaca i dugoročno potiču njihovu lojalnost. A upravo je to ključan faktor za trajni uspjeh organizacije. Od zaštite okoliša pa sve do borbe protiv siromaštva, ove politike poboljšavaju imidž društveno odgovornih organizacija i tako postaje sinonim za Vaš brend. To Vas čini privlačnijim u svijesti potrošača što se prevodi kao pozitivan učinak na Vaš rast i razvoj.


Društvena odgovornost poduzeća privlačna je potrošačima iz više razloga. I svi će oni pozitivno utjecati na Vašu organizaciju. Uvjerenja robne marke potrošačima su sve važnija. Oni žele da se uvjerenja organizacija s kojima posluju usklade s njihovim vlastitim uvjerenjima. Potrošači su tako spremni platiti višu cijenu za kupnju proizvoda organizacija koje su društveno odgovorne. Vaša politika i uvjerenja poticaj su potrošačima da postanu kupci Vašeg poslovanja.


Uvjerenja robne marke

Samo strategije koje se temelje na cijeni više nisu dovoljne za angažiranje potrošača. Kada žele kupovati, potrošači gledaju na uvjerenja i svrhu marke te na to kako ih implementira kao dio poslovanja. Kako potrošači reagiraju na Vaša uvjerenja je važno za dugoročni uspjeh.

Istraživanja su pokazala da su ljudi svjesni predanosti poduzeća društvenoj odgovornosti. Kada se svrha i uvjerenja tvrtke podudaraju s potrošačima, oni će se uključiti u Vaše poslovanje i početi kupovati Vaše proizvode/usluge. Ukoliko se pak ne poklope, 42% će otići, a 21% njih se nikada nećete vratiti.


Potrošači brinu o svijetu

Tvrtke moraju ispuniti sva očekivanja potrošača. Od brendova sve više očekuju održivost i društvena odgovornost. Studija je pokazala da se trećina ispitanika odlučuje kupovati usluge i robu od tvrtki s društvenom i ekološkom sviješću, naročito taj trend je prisutan kod mlađe populacije. 21% ispitanika itekako je svjesno sve većeg problema s otpadom pa će tako ti ispitanici odabrati tvrtke koje proaktivno rade na promjeni svoje ambalaže kako bi ona bila održivija.

Današnji potrošači imaju sve veća očekivanja od robnih marki, ali to može doprinijeti pozitivnim koristima za Vašu tvrtku.

Glavne prednosti društvene odgovornosti:

  • Smanjenje troškova - smanjenje potrošnje otpada, prirodnih resursa i sirovina znači da stvarate učinkovitost unutar organizacije čime se smanjuju operativni troškovi. Program otpada je društveno odgovoran te ima pozitivan učinak na Vaše profitne marže;

  • Izgradnja povjerenja potrošača - Društvena odgovornost i održivost jačaju odnose i izgrađuju povjerenje potrošača u Vaš brand. To će se u konačnici pretvoriti u dugoročni uspjeh. Također privlači zaposlenike koji žele raditi za tvrtku koja čini razliku u svijetu čime se u konačnici povećava moral i produktivnost zaposlenika;

  • Poticanje rasta tvrtke. Politike DOP-a kao što je održivost mogu otvoriti nova tržišta i potaknuti razvoju inovacija;

Kontaktirajte nas i otkrijete kako Vaša tvrtka može prihvatiti društvenu odgovornost. Usmjeriti ćemo Vas i pokazati kako proširiti svoje poslovanje da biste postigli uspjeh na duge staze.

6 views0 comments
bottom of page